Saumatonta yhteistyötä tilitoimiston ja LVIS- tai rakennusalan yrityksen välillä

Tilitoimisto, joka auttaa asiakasta menestymään, yleensä voi itsekin hyvin. Haluamme tarjota LVI-, sähkö- ja rakennusalalle parhaat mahdolliset työkalut busineksen pyörittämiseen ja taloudenhallintaan. Ecomin yhteiskäyttö yrityksen ja tilitoimiston välillä on helppoa ja työnjako on joustavasti sovittavissa.

Kevätetuna Ecomin käyttöönottokoulutus 0€ – säästä jopa 495€!
Lue lisää

    • Kirjanpito
    • Laskutus
    • Palkanmaksu
    • Matkakulut

Yrittäjän + kirjanpitäjän arjen helpottaja

Toivoisitko toimivampaa yhteistyötä LVIS- ja rakennusalan yrityksen kanssa taloushallintoon liittyen? Ecomissa tilitoimistolle voidaan tarjota täysi läpinäkyvyys asiakkaan toiminnanohjausjärjestelmään. Pystyt palvelemaan talotekniikka-alan asiakkaitasi paremmin ja kustannustehokkaammin.

Miten tilitoimisto hyötyy Ecomista?

Ecom on erityisesti talotekniikka- ja rakennusalalle kehitetty ohjelmisto, jolla luodaan ja lähetetään myyntilaskuja, maksatetaan ostolaskuja, hallitaan keikkatöitä ja projekteja sekä paljon muuta. Kirjanpitoaineisto on helposti saatavissa suoraan Ecomista kirjanpitäjälle.

Säästä aikaa ja vaivaa

Ecomin ohjelmistoissa on valmiit integraatiot suosituimpiin taloushallinto-ohjelmistoihin Accountor Finagon Procountoriin ja Visma Netvisoriin. Kirjanpitoaineisto siirtyy rajapinnan läpi kätevästi tilitoimiston käsiteltäväksi. Mappien kuskaaminen tai siirtotiedostojen välittäminen eivät kuluta aikaasi.

Saa tiedot reaaliajassa

Saat halutessasi Ecomiin käyttäjätunnukset, joilla pääset tarkastelemaan asiakkaasi osto- ja myyntireskontraa reaaliajassa. Uuden tositetason rajapinnan myötä kaikki laskun tiedot riveineen ja vientiselitteineen ovat näkyvissä suoraan Procountorissa jo kesken tilikauden.

Palvele asiakkaitasi paremmin

Asiakas ja tilitoimisto voivat kumpikin keskittyä omaan ydinosaamiseensa. Asiakas pyörittää yritystään ja tilitoimisto voi tarjota asiakkaalleen entistäkin parempaa palvelua.

Ecom Talous yhdistää kirjanpitäjän ja yrityksen

Ecom Talous -paketti yhdistää kaksi suosittua palvelua: Ecom LVIS- ja rakennusalan toiminnanohjaukseen ja Procountor taloushallintoon yhdessä kirjanpitäjän kanssa. Sujuva yhteistyö ja tiedonkulku mahdollistaa talous- ja projektitiedon läpinäkyvyyden, säästöä kuluissa sekä ketterän yhteistyön kirjanpitäjän ja yrityksen välillä taloushallinnon asioissa.

Rajapintamme ohjelmistojen välillä sujuvoittaa arjen pyörittämistä sekä tilitoimistoissa että yrityksissä. Kirjanpitoaineisto siirtyy suoraan tilitoimiston käsiteltäväksi, eikä yrittäjän tarvitse kantaa enää mappeja. Se jos mikä säästää kaikkien työaikaa.

Tilitoimistolle läpinäkyvyys yrityksen toiminnanohjaukseen

Hoida talotekniikka-alan asiakkaasi taloudenhallinnan prosessit uskomattoman helposti. Yritys ja tilitoimisto voivat yhdessä sopia työnjaosta niin, että se palvelee parhaiten kumpaakin osapuolta. Asiakas voi keskittyä oman bisneksen pyörittämiseen ja kirjanpitäjä pääsee parilla silmäyksellä jyvälle, mistä asiakkaan liiketoiminta muodostuu ja saa sovittua taloudenhallinnon työnjaosta yrittäjälle parhaiten soveltuvalla mallilla ilman ohjelmistorajoitteita.

Asiakkaasi tuottaa sujuvaa kirjanpitoaineistoa

✓ Suorittaa työt ja pitää asiakkaat tyytyväisenä

✓ Tekee tarjoukset ja sopii aikataulut asiakkaiden kanssa

✓ Tekee ostot ja muodostaa laskut

Tilitoimistosi auttaa taloushallinnossa

✓ Kokoaa kirjanpitoaineiston

✓ Hoitaa palkanlaskennan

✓ Huolehtii kuittirumbasta

Usein kysyttyä

  • Jos tilitoimisto on tehnyt kanssamme kumppanuussopimuksen, tunnukset sisältyvät palveluun eivätkä maksa mitään.

    Ole yhteydessä meihin, jos tarvitset kirjanpitäjän tunnukset Ecomiin.

  • Ainakin pystyt palvelemaan talotekniikka-alan asiakkaitasi paremmin ja kustannustehokkaammin. Uuden opettelu on aina oma lukunsa mutta me teemme parhaamme, että sinä onnistut ohjelmistojemme käytössä mahdollisimman hyvin.

    Tilitoimisto, joka auttaa asiakasta menestymään, yleensä voi itsekin hyvin. Haluamme tarjota LVI-, sähkö- ja rakennusalan asiakkaillesi parhaat mahdolliset työkalut.

  • Reskontra-aineisto siirtyy kirjauksineen ja selitteineen, kun esimerkiksi kuukausi päätetään Ecomissa. Tositteisiin on koottu myyntipäiväkirja ja suorituspäiväkirja päätetyn kirjanpitosyklin mukaisesti.

  • Käyttöönotto helpoimmillaan tarkoittaa Ecomin osalta palveluun rekisteröitymistä ja käytön aloittamista. Monesti käyttöönottoon liittyy tietojen sisääntuontia vanhasta järjestelmästä, pääkäyttäjien kouluttamista sekä muun henkilökunnan kouluttamista. Lisäksi prosesseja mukautetaan yrityksen tarpeisiin parhaiten sopivaksi.

    Ecom suunnittelee ja toteuttaa käyttöönoton yhteistyössä yrityksen ja tilitoimiston kanssa. Toimenpiteet ja koulutukset aikataulutetaan. Kirjanpitäjä on aina tervetullut mukaan sekä suunnitteluun että koulutuksiin.

  • Asiakasyritys, loppukäyttäjä, käyttää Ecomia päätyövälineenään jolloin ei ole tarvetta käyttää kahta ohjelmaa.

  • Myynti- ja ostoreskontrat ovat Ecomissa ja ne voi hoitaa kirjanpitäjä maksuttomilla tunnuksillaan.

  • Ostolaskut tulevat Ecomiin ja niissä voidaan hyödyntää automaattitiliöintejä ja sen voi hoitaa kirjanpitäjä. Ostolaskujen tietoja on hyvä hyödyntää yrityksen työmääräimien ja lähetteiden tietolähteenä. Ostolaskujen tiedoilla automatisoidaan myös tulevaa myyntilaskutusta!

  • Palkat voidaan maksaa joko tilitoimiston käyttämässä järjestelmässä tai Ecomissa. Ecomista saadaan tiedot palkanlaskennan tueksi.

Haluatko kuulla lisää? Jätä yhteystietosi alle, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Asiakkaidemme kokemuksia Ecomista

AR-KI Rakennus, Tuusula

Faktan näkee, kun avaa koneen. Sieltä näkee suoraan projektin kustannusseurannasta, missä mennään – sekä ostojen että laskutuksen osalta.

Ari Lappalainen

yrittäjä, toimitusjohtaja

Nevera Oy, Seinäjoki

Kun lähdin vertailemaan vaihtoehtoja, ominaisuudet ja toiminnallisuudet olivat Ecomissa valmiissa paketissa. Sai kuin kaupan hyllyltä ottaa valmiin tuotteen.

Teemu Pukkila

toimitusjohtaja

Rakennus Metsänheimo Oy, Vantaa

Nyt kaikki se, mikä ennen tehtiin erikseen, onnistuu Ecomin kautta. Lopultahan se on myös kustannustehokas ratkaisu.

Jenny Järvensivu

toimistopäällikkö