Ostolaskujen käsittely Ecomilla on sujuvaa

Ostolaskujen käsittelystä helppoa ja turvallista

Ostolaskujen sujuva käsittely helpottaa yrittäjän jokapäiväistä toimintaa. Ecom tekee laskujen hyväksymisestä ja maksamisesta vaivatonta. Samalla ohjelmistossa hoituvat laskujen tiliöinnit Ostolaskujen nouto Ecomissa on helppoa, sillä yrityksen ostoreskontran sähköistäminen alkaa jo ohjelmistoa käyttöönotettaessa. Erillisen skannauspalvelun avulla kaikki laskut on mahdollista saada Ecomiin sähköisenä. Ohjelmistossa laskujen nouto tapahtuu Sähköinen lasku -painikkeella. Tätä ennen haku tulee rajata noutamattomiin[…]

Ecomin asiakastuki kehittyy

Ecomin asiakastukea on jo parin vuoden ajan kehitetty voimakkaasti paitsi työkalujen, myös toimintatapojen osalta. Muutoksen keskiössä on vuoden 2017 alussa käyttöön otettu tukipyyntöjen tiketöintijärjestelmä, joka on mahdollistanut tukitapausten paremman seurannan ja dokumentoinnin. Tiketöintijärjestelmän ympärille on rakennettu myös asiakkaiden palvelusivu, tuki.ecom.fi, josta löytyvät paitsi tukipyyntölomakkeet myös ohjeartikkelit ja vikatiedotteet. Verkkosivun tukilomakkeiden lisäksi ohjelmiston tukipyyntölomakkeella välitetyt viestit[…]

Ostoreskontra kokoaa yritykselle tulleet laskut

Mitä yritys on ostanut, keneltä tuote on hankittu – ja mihin hintaan? Onko lasku maksettu vai odottaako se vielä suoritusta? Nämä asiat selviävät ostoreskontrasta. Ostoreskontralla tarkoitetaan luetteloa yritykselle saapuneista laskuista ja niiden maksamisesta. Ostoreskontrasta käy ilmi, mitä ostolaskuja ja keneltä yritys on vastaanottanut ja mitkä niistä on maksettu. Ostoveloista yritys näkee myös sen, mitkä ostolaskuista[…]