Kumppaneille
Ecom tekee Suomen suosituinta talotekniikka-alan ohjelmistoa Ecomia ja uutta selainpohjaista Ecom Jetiä. Ohjelmistojamme käyttää noin 2500 suomalaista LVI-, sähkö- ja rakennusalan yritystä.
Ecom on perustettu vuonna 1995 ja olemme nykyisin osa Accountor-konsernia.
Ecomin ohjelmia voidaan käyttää yhteiskäytössä esimerkiksi yrityksen ja tilitoimiston välillä. Rajapintamme kirjanpito-ohjelmistojen välillä sujuvoittaa arjen pyörittämistä sekä tilitoimistoissa että yrityksissä. Työnjaosta voidaan muodostaa kumpaakin osapuolta parhaiten palveleva. Parhautta on, että Ecomia käyttävä yritys ja yritystä auttava tilitoimisto saavat molemmat tukea Ecomilta!
Miten Ecom toimii

Miten Ecom voi auttaa?
Tutustu Ecomin ratkaisuihin
Ecom Jet, SaaS-ohjelmisto
rakennus, sähkö- ja LVI-aloille
Ecom Taloushallinto
Suomen suosituin talotekniikka-alan ohjelmisto!
Ecom taloushallinon lisäpalvelut
Usein kuuluu kysyttävän
Jos tilitoimisto on tehnyt kanssamme kumppanuussopimuksen, tunnukset sisältyvät palveluun eivätkä maksa mitään.
Ole yhteydessä meihin, jos tarvitset kirjanpitäjän tunnukset joko Ecomiin tai Ecom Jetiin.
Ainakin pystyt palvelemaan talotekniikka-alan asiakkaitasi paremmin ja kustannustehokkaammin. Uuden opettelu on aina oma lukunsa mutta me teemme parhaamme, että sinä onnistut ohjelmistojemme käytössä mahdollisimman hyvin.
Tilitoimisto, joka auttaa asiakasta menestymään, yleensä voi itsekin hyvin. Haluamme tarjota LVI-, sähkö- ja rakennusalan asiakkaillesi parhaat mahdolliset työkalut.
Reskontra-aineisto siirtyy kirjauksineen ja selitteineen, kun esimerkiksi kuukausi päätetään Ecomissa. Tositteisiin on koottu myyntipäiväkirja ja suorituspäiväkirja päätetyn kirjanpitosyklin mukaisesti.
Käyttöönotto helpoimmillaan tarkoittaa Ecom Jetin osalta palveluun rekisteröitymistä ja käytön aloittamista. Monesti käyttöönottoon liittyy tietojen sisääntuontia vanhasta järjestelmästä, pääkäyttäjien kouluttamista sekä muun henkilökunnan kouluttamista. Lisäksi prosesseja mukautetaan yrityksen tarpeisiin parhaiten sopivaksi.
Ecom suunnittelee ja toteuttaa käyttöönoton yhteistyössä yrityksen ja tilitoimiston kanssa. Toimenpiteet ja koulutukset aikataulutetaan. Kirjanpitäjä on aina tervetullut mukaan sekä suunnitteluun että koulutuksiin.
Asiakasyritys, loppukäyttäjä, käyttää Ecomia päätyövälineenään jolloin ei ole tarvetta käyttää kahta ohjelmaa.
Myynti- ja ostoreskontrat ovat Ecomissa ja ne voi hoitaa kirjanpitäjä maksuttomilla tunnuksillaan.
Ostolaskut tulevat Ecomiin ja niissä voidaan hyödyntää automaattitiliöintejä ja sen voi hoitaa kirjanpitäjä. Ostolaskujen tietoja on hyvä hyödyntää yrityksen työmääräimien ja lähetteiden tietolähteenä. Ostolaskujen tiedoilla automatisoidaan myös tulevaa myyntilaskutusta!
Palkat voidaan maksaa joko tilitoimiston käyttämässä järjestelmässä tai Ecomissa. Ecomista saadaan tiedot palkanlaskennan tueksi.