Koronavirukseen varautuminen Ecomilla

Hyvä asiakkamme! Koska koronavirustapausten määrä Suomen- ja maailmanlaajuisesti jatkaa kasvuaan, olemme Ecomilla tehneet muutoksia toimintaamme suojellaksemme asiakkaidemme, työntekijöidemme ja muiden läheistemme terveyttä ja liiketoimintaa. Tällä varautumisella pyrimme turvaamaan liiketoiminnan jatkuvuuden. Henkilökuntamme työskentelee jatkossa mahdollisuuksien mukaan etätöissä. Siirrämme kaikki asiakastapaamiset etäyhteydellä tapahtuviksi. Myös kaikki sovitut fyysiset asiakastilaisuudet siirrämme etäyhteydellä pidettäviksi. Ne suuremmat tilaisuudet, joiden pitäminen ei[…]

Ostolaskujen käsittely Ecomilla on sujuvaa

Ostolaskujen käsittelystä helppoa ja turvallista

Ostolaskujen sujuva käsittely helpottaa yrittäjän jokapäiväistä toimintaa. Ecom tekee laskujen hyväksymisestä ja maksamisesta vaivatonta. Samalla ohjelmistossa hoituvat laskujen tiliöinnit Ostolaskujen nouto Ecomissa on helppoa, sillä yrityksen ostoreskontran sähköistäminen alkaa jo ohjelmistoa käyttöönotettaessa. Erillisen skannauspalvelun avulla kaikki laskut on mahdollista saada Ecomiin sähköisenä. Ohjelmistossa laskujen nouto tapahtuu Sähköinen lasku -painikkeella. Tätä ennen haku tulee rajata noutamattomiin[…]

Ecomin asiakastuki kehittyy

Ecomin asiakastukea on jo parin vuoden ajan kehitetty voimakkaasti paitsi työkalujen, myös toimintatapojen osalta. Muutoksen keskiössä on vuoden 2017 alussa käyttöön otettu tukipyyntöjen tiketöintijärjestelmä, joka on mahdollistanut tukitapausten paremman seurannan ja dokumentoinnin. Tiketöintijärjestelmän ympärille on rakennettu myös asiakkaiden palvelusivu, tuki.ecom.fi, josta löytyvät paitsi tukipyyntölomakkeet myös ohjeartikkelit ja vikatiedotteet. Verkkosivun tukilomakkeiden lisäksi ohjelmiston tukipyyntölomakkeella välitetyt viestit[…]