Ecomilla hoidat palkat helposti ja virheettömästi

Ecom tarjoaa yhteistyössä Palkkaus.fi:n kanssa helppokäyttöisen ja edullisen palkanlaskentaohjelmiston

  • Automatisoitu
  • Selkeä hinnoittelu
  • Integroitu

Miksi Ecom palkat?

Ecomin palkanlaskenta tarjoaa yksinkertaisen ja helpon tavan hoitaa yrityksesi palkat.

Tabletti miehen sylissä. Ruudulla tarjouslaskenta Ecomissa.

Käyttö on helppoa kaikille osapuolille

person_apron
engineering
face_3

Käyttöönotto

1. Aktivoi palkanlaskenta

Kirjaudu Ecomiin ja mene asetuksiin. Asetuksista navigoi Integraatiot -kohtaan ja paina ”Palkkaus.fi”, jonka jälkeen paina ”Ota käyttöön”.

2. Tee sopimus

Käyttöönottovaiheessa teet digitaalisen sopimuksen ja Suomen Palkanlaskenta Oy:n kanssa, joka vastaa palvelun tuotannosta ja palkanmaksuun liittyvistä viranomaisilmoituksista.

3. Maksa ensimmäiset palkat

Sopimuksen allekirjoituksen jälkeen voit aloittaa palvelun käytön ja maksaa ensimmäiset palkat vaikka saman tien.

Mitä muuta Ecom minulle tarjoaa?

Kattavan ja helppokäyttöisen palkanlaskennan lisäksi Ecom-ohjelmistosta löytyy kaikki LVIS-alan yrittäjälle tarpeelliset toiminnallisuudet, mm:

Usein kysytyt kysymykset

  • Palkanlaskenta ja palkanmaksu onnistuvat Ecomilla kätevästi ja ilman opettelua. Palkat löytyvät asetusten takaa Ecomista, ja asiakas voi ottaa palkanlaskennan maksutta käyttöön ohjelmassa.

    Palkkatoiminnot tuottaa Palkkaus.fi -ohjelmisto.

  • Palvelun käyttöönotto ja ylläpito ovat maksuttomia. Ainoa maksu on palkkatapahtumista syntyvä maksu, joka on 14 € / palkkatapahtuma + alv sisältäen verkkopalkan. Tämä sisältää kaikki pankkiliikenteestä (maksut eri viranomaisille) syntyvät maksut, eli piilokuluja ei ole. 14 € palvelumaksu veloitetaan Ecomin kk-laskutuksen yhteydessä.

    Asiakaspalvelu on maksuton ja käytettävissä aina Ecomin asiakaspalvelun aukioloaikoina.

  • Asiakas voi ottaa palkanlaskennan käyttöön suoraan Ecomin sisältä, Asetukset-kohdasta.

    Käyttöönottovaiheessa tehdään erillinen digitaalinen sopimus asiakasyrityksen ja Suomen Palkanlaskenta Oy:n kanssa, joka vastaa palvelun tuotannosta ja palkanmaksuun liittyvistä viranomaisilmoituksista.

    Sopimuksen allekirjoituksen jälkeen voi aloittaa palvelun käytön ja maksaa ensimmäiset palkat vaikka saman tien.

  • Kun asiakas ottaa palvelun käyttöön Ecomin kautta, palkanlaskentaan pääsee yhdellä kirjautumisella osana Ecomin muita palveluita. Palkanlaskennan toiminnallisuuksissa ei sinällään ole eroa. Lisäksi asiakkaalla on käytössään sama, tuttu Ecomin asiakaspalvelu, eli asiakas voi samalla kertaa kysyä esimerkiksi laskutukseen ja palkanlaskentaan liittyviä asioita.

  • Asiakas saa tiedot kirjanpitoon Raportit-valikosta kuukauden loputtua.

  • Palkanmaksuun liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteydessä Ecomin tuttuun asiakaspalveluun ohjelmiston sisältä löytyvät chatin kautta.

Heräsikö kysymyksiä?

Jos olet jo Ecomin käyttäjä, saat Ecomin palkanlaskennan helposti käyttöön asetuksista. Jos kuitenkin sinulle heräsi vielä kysymyksiä palvelusta, voit täyttää alla olevan yhteydenotto-lomakkeen ja myyntimme on sinuun yhteydessä. Voit myös soittaa suoraan myynnillemme numeroon 020 744 7020